مجلل ترین عروسی های ایرانی، تا چه حد؟ و برای چه؟

مجلل ترین عروسی های ایرانی، تا چه حد؟ و برای چه؟

مجلل ترین عروسی های ایرانی، تا چه حد؟ و برای چه؟

بنا به گزارش سایت عروس، عروسی های لوکس ایرانی در بنادر ترکیه و کارناوال های گذر موقت لوکس در خیابان های کشور…اسکورت میلیاردی عروس و داماد لاهیجانی…عروسی جنجالی در پارک جنگلی لویزان…یک عروسی در کردستان با هشت هزار مهمان و هشت میلیارد کادو! برای چه؟

 

این روزها با یک جست و جوی ساده و مختصر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی میتوان ورود موج جدیدی از عروسی های آنچنانی و پرهزینه را در میان برخی از ایرانیان رویت کرد و شاید اولین سوالی که به ذهن هر بیننده ای خطور می کند این باشد: این همه ریخت و پاش از آن کیست؟!

 

با پرس و جو از چند شرکت خدماتی در زمینه تشریفات و عروسی مطلع شدیم که اخیراً اجرا و برگزاری مراسم های عروسی در ترکیه و برخی دیگر از کشورهای همسایه، خدمات جدیدی است که در این صنف رونق گرفته و ارائه میدهند. شرکت‌هایی که با دریافت مبالغ هنگفت، به مشتریان خود و عروس و دامادها و خانواده‌های ‌شان نوید برگزاری عروسی‌های بسیارلوکس و مجلل در بهترین هتل‌ها و قصرهای استانبول و آنتالیا و… را می‌دهند.

 

شاید نکته ی قابل توجه دیگر این عروسی ها، اسامی میزبانان آنها نیز میباشد که در برخی از آنها نام های افراد مرفه و گاهاً چهره های سرشناس کشور را میتوان شاهد بود. البته این را باید خاطر نشان کرد که در تمام دنیا افراد مطرح و مرفه نیز گاهاً چنین ریخت و پاش هایی را جهت برگزاری عروسی و جشن های خود دارند و این رویه تنها مختص به کشور ما نیست.

 

با علم به این موضوع که ما در کشوری قرار داریم که فرهنگ زیبای ساده زیستی میراث و رسالت اجدادی ماست و دانشگاه های ما هرساله مزین به جشن زیبای عروسی دانشجوییست؛ شاید پذیرفتن این نوع عروسی های ناهمگونو ورود فرهنگ تجمل گراییبه کشورمان جای بسی تآمل و تفکر دارد.

 

منبع: سایت عروس Aroos.co

 

ارسال شده توسط: مدیر | 1279 بازدید |

يک ديدگاه بگذاريد