انتخاب آتلیه عکس عروس و داماد

انتخاب آتلیه عکس عروس و داماد

بنا به گزارش سایت عروس، امروز همانند قدیم نیست که عروس و داماد در حیاط خانه و بین فامیل عکسهای یادگاری بیندازند و همین بشود یادگار آنها از شب عروسی.

انتخاب آتلیه عکس عروس و داماد

بسیاری از عروس و دامادها معتقدند آنچه که از عروسی باقیمیماند، عکس و فیلم است. شام و پذیرایی فراموشمی شود، گرانترین لباس عروس هم از یادمی رود، ولی فقط عکس و فیلم است که خاطره می شود، پس برای آن بایدبهترین ها را انتخاب کرد.

آتلیه عکاسی عروس و ویژگیهای آن:

آنلیه عکاسی عروسی کفضایکاری جهت عکاسی از عروس و داماد است که با فراهم آوردن نیازها یا ولیه عکاس، فرآیند عکسبرداری را ساده و متمرکز می‌کند. آتلیه عروس باید دارای ویژگیهای مناسب و امکانات خوب جهت عکاسی از عروس باشد.

تنظیم درست نور و استفاده از نورپردازی خلاقانه، آماده سازی فضای مناسب، فیگورهای خلاقانه و با احساس عروس و داماد و استفاده از جلوه های کامپیوتری مناسب در کنار به کارگیری لنز و دوربین باکیفیت در آتلیه عکاسی عروس ضروری میباشد.

تنها چیزیکه از این شب به یاد ماندنی باقی می ماند فیلم و عکس میباشد.بنابراین انتخاب آتلیه و فیلمبردار یکی از انتخاب های مهم میباشد.فیلمبرداری که برای عروسی انتخاب میکنید باید دارای تجربه کافی باشد چون جای امتحان و خطا وجود ندارد. همچنین تیمی که همراه فیلمبردار میآید، باید سرشار از انرژی و ایده های نو باشند تا بتوانند لحظات زیباتری را برای شما ثبت کنند.

 

سن و سال فیلمبردار،تاریخ اخذ مجوز،نمونه کارهای او،همچنین شنیدن تعریف کارهای وی از زبان دوستان و آشنایان و …..میتواند به شما برای انتخاب آتلیه و فیلمبردار خوب کمک کند. زمانیکه نمونه کارای فیلمبردار را نگاه میکنید به این نکته توجه داشته باشیدکه عکس ها زیاد روتوش نشده باشند چون باعث میشه چهره شما از حالت طبیعی خارج شود.

 

منبع :سایت عروس

 

ارسال شده توسط: مدیر | 737 بازدید |

يک ديدگاه بگذاريد