عکس‌های جشن تولد مجلل دختر علی دایی

عکس‌های جشن تولد مجلل دختر علی دایی

عکس‌های جشن تولد مجلل دختر علی دایی

علی دایی سرمربی اسبق پرسپولیس و آقای گل تاریخ فوتبال جهان جشن تولد باشکوه و بسیار مجلل برای دخترش نورا دایی برگزار کرد که در ادامه تصاویر جشن تولد دختر علی دایی را مشاهده می کنید.

علی دایی اسطوره فوتبال ایران بعد از کناره گیری از دنیای فوتبال هم اکنون مشغول تجارت می باشد دایی در یکی از مناطق شمالی تهران، گالری جواهرآلات را با نام گالری نور افتتاح کرد و رسما وارد دنیای جواهرات و تجارت سنگ های قیمتی شد.

در ادامه تصاویری جدید از جشن تولد با شکوه و مجلل نورا دختر علی دایی را مشاهده می کنید.

www.roozgozar.com-2063

علی دایی سفیر یونیسف، بازیکن سابق باشگاه‌های تاکسیرانی تهران، بانک تجارت، پرسپولیس، السد قطر، آرمینیا بیله فلد، بایرن مونیخ، هرتابرلین، الشباب امارات، صبا باتری، سایپا البرز و سرمربی سابق تیم پرسپولیس تهران بود. وی ۱۰۹ گل ملی در کارنامهٔ خود دارد و با فاصلهٔ زیادی بهترین گلزن بازی‌های ملی در تاریخ فوتبال جهان است. همچنین با انجام ۱۴۹ بازی ملی رکورددار بیشترین تعداد بازی در تیم ملی فوتبال ایران است. دایی سابقه عضویت در کمیته فوتبال فیفا را دارد

عکس نورا دایی دختر علی دایی تولدش

دایی، فوتبال را از استقلال اردبیل و شهرداری اردبیل آغاز کرد. او پس از قبولی در دانشگاه صنعتی شریف و اقامت در تهران، به تیم تاکسیرانی تهران، سپس به بانک تجارت پیوست و در این تیم بود که مورد توجه بیشتری قرار گرفت و برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد. دایی پس از آن به تیم پرسپولیس تهران پیوست و پس از دو فصل حضور در این تیم به السد قطر پیوست.

عکس علی دایی در روز تولد دخترش

ارسال شده توسط: مدیر | 2342 بازدید |

يک ديدگاه بگذاريد