دانلود موزیک، وب سایت های موسیقی و هزینه های مرتبط با آن

دانلود موزیک، وب سایت های موسیقی و هزینه های مرتبط با آن

دانلود موزیک، وب سایت های موسیقی و هزینه های مرتبط با آن

در چند سال اخیر افزایش راه های ارتباطی و سهولت در اشتراک گذاری اطلاعات از طریق مردم، هنرمندان و جوانان زیادی را به فعالیت در حوزه موزیک در سبک های مختلف و عموما سبک موزیک پاپ تشویق نموده است.

فعالیت در زمینه موسیقی چه در سبک پاپ و چه در سبک موزیک سنتی و دیگر سبک ها شامل هزینه های مختلفی در مراحل پیاده سازیتک آهنگ، موزیک ویدیو و آلبومی باشد. بخش های یک قطعه موزیک شامل “ترانه“، “ملودی یا آهنگ“، “تنظیم“، “رکورد“، “میکس” و “مستر“می باشد.

هزینه هر بخش حدودا به صورت زیر می باشد :
ترانه توسط شاعر : از ۱۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان
ملودی یا آهنگ توسط آهنگساز :از ۳۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان
تنظیم توسط تنظیم کننده : از ۳۰۰ هزار تومان تا ۱۵ میلیون تومان
رکورد در استودیو: در حدود حداکثر ۳۰۰ هزار تومان
میکس و مستر : از ۲۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان
هنرمندان و خوانندگان تازه کار با انگیزه های مختلفی نظیر شهرت، درآمد و یا از روی علاقه شخصی پا به این عرصه میگذارند و برای معرفی استعداد و توانایی خود علاوه بر هزینه های تولید یک موزیک، آلبومو یا موزیک ویدئو هزینه نسبتا بالایی را در مرحله پخش و معرفی در یک یا چند سایتدانلود موزیکو همچنین شبکه های اجتماعیجهت افزایش بازدید و دانلود آهنگخوددر نظر میگیرند.

هزینه های انتشار یک قطعه موزیک به طور متوسط ممکن است از ۵۰ هزار تومان تا ۵۰ میلیون تومان (!) متغییر باشد.

اگر یک قطعه موسیقی از نظر فنی و هنری در سطح بالایی قرار داشته باشد اما مرحله انتشار موزیک آن به خوبی و با هزینه مناسب انجام نشود بخش زیادی از زحمات هنرمند و هزینه های تولید از بین خواهد رفت! اما در صورتی که مرحله انتشار به خوبی انجام شود به دلیل وجود سلیقه های مختلف بین مردم و اشتراک گذاری هایی که توسط خود مردم صورت میگیرد زمینه محبوب شدن و شنیده شدن خواننده توسط مردم فراهم میگردد.

دانلود موزیک، وب سایت های موسیقی و هزینه های مرتبط با آن

وب سایت های دانلود موزیک
در چنین شرایطی وب سایت های زیادی با موضوع “دانلود موزیک”، “دانلود موزیک ویدیو”، “دانلود آلبوم” و یا “دانلود آهنگ” راه اندازی شده اند تا سهمی در این بازار مهیج داشته باشند. اما با وجود تعداد زیادی از این وب سایت های موزیک تعداد محدودی از این وب سایت ها (۳ تا ۵ وب سایت) از استاندارد های جهانی یک وب سایت موسیقیخوب و رده بالا بهرهمند هستند؛ برخی از این استاندارد ها که در کشور ما چندان مورد توجه قرار نمیگیرند عبارت اند از:
اختصاصی بودن وب سایت، در واقع به معنی عدم استفاده از سیستم ها و وب سایت های آماده و رایگان نظیر وردپرس و جوملا (عموما وردپرس).
طراحی جذاب و اختصاصی، تنوع و جذابیت وب سایت همواره از عوامل تاثیر گذار در ذهنیت کاربران از وب سایت مورد نظر می باشد، سایت های موسیقی با طراحی های مشابه و بدون رعایت کردن مسائل فنی تاثیرات منفی و مخرب در ذهنیت کاربران خواهند گذاشت.

 

 ساختار و کاربری ساده (UX قوی)، از مهم ترین معیار های یک وب سایت موزیکخوب رابط کاربری و ساختار کاری مناسب و تخصصی می باشد، از مزایای وب سایت هایی که به صورت اختصاصی طراحی می شوند میتوان به این نکته اشاره کرد که ساختار وب سایت توسط تیم اجرایی و مطابق با نیاز کاربران پیاده خواهد شد.

وجود امکانات متفاوت و خلاقانه، امکانات متفاوت در یک سایت موسیقی میتواند از علل تمایز آن سایت با بقیه وب سایت های همکار به حساب آید، امکاناتی نظیر جستجو سریع و هوشمند، جستجو موزیک و تک آهنگ، قابلیت جستجو در آلبوم موسیقی، بررسی خوانندگان و مشاهده بیوگرافی خوانندگان و …

در آخر با توجه به گسترش روز افزون اینترنت و سرویس های اینترنتی در سطح کشورخوشبختانه در زمینه موسیقی نیز وب سایت های موزیک مناسب و به روزی پیاده سازی شده اند که نشان از روند صعودی موسیقی آنلاین کشورمان  دارند.

منبع : دانلود موزیک

ارسال شده توسط: مدیر | 844 بازدید |

يک ديدگاه بگذاريد