حلقه ی ازدواج: نشانی از عشق و محبت

حلقه ی ازدواج: نشانی از عشق و محبت

بنا به گزارش سایت عروس، حلقه ی ازدواجپیش از این که یک وسیله ی تزیینی و لوکس باشد میتواند  نشانی از عشق و محبت و سادگی شما باشد اما انتخاب آن یک بار برای همیشه است و جای اشتباه نیس. پس بهتر است از قبل روی آن فکر کرده باشید و بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

حلقه ی ازدواج: نشانی از عشق و محبت

رابطه ی قیمت و زیبایی

 

همواره این قیمت بالای یک حلقه نیست که زیبایی آن را تعیین میکند، گاه قیمت زیاد بخاطر استفاده ی نامتناسب از جواهرات زیاد روی حلقه ی عروسی است که نه تنها زیبا نیست بلکه شما را مادی گرا و فاقد سلیقه نشان میدهد. بهتر است حلقه ای ساده با نهایتا یک ردیف جواهر ساده و کوچک انتخاب کنید که از دیرباز زیبایی در سادگی است. ارزش ظاهری یک حلقه به طراحی آن میباشد نه به میزان جواهرات استفاده شده.

حلقه ی ازدواج: نشانی از عشق و محبت

حلقه ای برای همیشه

 

همانگونه که گفته شد حلقه ای که انتخاب میکنید تا همیشه با شماست برای انتخاب این حلقه به یک روز و یک مغازه و یک پاساژ اکتفا نکنید شما باید طرح ذهنی خود را از حلقه داشته باشید و برای یافتن آن وقت کافی بگذارید. در نظر بگیرید که این حلقه باید همیشه در دست شما باشد پس وزن آن اهمیتی دو چندان پیدا میکند حلقه هایی با وزن زیاد باعث خستگی انگشت و نهایتا کنار گذاشتن حلقه میشوند.

 

حلقه ی ازدواج: نشانی از عشق و محبت

بازار را بشناسید

 

درست است که معمولا قیمت خود طلا ثابت است اما در مناطق مختلف شهر دستمزدها و اجرت ها که تاثیر مستقیمی روی قیمت حلقه دارند تفاوت زیادی دارند. به بازارهای مختلف سر بزنید و از قیمت ها بپرسید. هم فال است و هم تماشا هم توانسته اید قیمت ها را بدست آورید هم طرح ها و حلقه ای زیادی را دیده اید که بهتر بودن انتخابتان کمک میکند.

حلقه ی ازدواج: نشانی از عشق و محبت

یادگاری ماندگار

 

شما میتوانید بعد از خرید حلقه درخواست کنید که نام خودتان و همسرتان و تاریخ ازدواجتان روی حلقه حک شود یادگاری که تا همیشه حس خوب این لحظه هارا همراه خواهد داشت.

 

منبع: سایت عروسAroos.co

ارسال شده توسط: مدیر | 1223 بازدید |

يک ديدگاه بگذاريد