انتخاب پوشش و مانتو برای سفره عقد و محضر

انتخاب پوشش و مانتو برای سفره عقد و محضر

انتخاب پوشش و مانتو برای سفره عقد و محضر

بنا به گزارش سایت عروس، اگر شما هم این روزها همچون دیگر نوعروسان جوان از این فروشگاه به آن فروشگاه…به دنبال یافتنمانتوی شیک و زیباو یا پیدا کردنبهترین مزون هاجهت تهیه پوشش متناسب با فضای محضر هستید، بهتر است قبل از هر اقدامی ادامه این متن را مطالعه کنید.

 

در ابتدا این مطلب را خاطر نشان میکنیم که تهیه یک ست لباس هم رنگ معمولاً کار دشواریست بنابراین حساسیت خود را در این مورد کمتر کنید! همینطور از هزینه کردن زیاد در این مورد نیز پرهیز کنید چون مصرف این مانتوها محدود و گاهاً تنها منحصر به همان روز عقد میباشد.

 

 

انتخاب رنگ و مدل مانتوی عقد کاملاً سلیقه ایست!

 

بنا بر سنت زیبای ازدواج، رنگ متناسب با مراسم عقد میتواندسفید که نشانه ی پاکی و خلوص است و یا نباتی، شیری، صورتیروشن وگلبهیروشن باشد و مدل بنا برنوع اندام و انتخاب پوشش فرد میتواند تعیین شود.

سعی کنید از مدل هایی با قد بلند و گشاد پرهیز کنید؛ کت های بلند ساده بهترین انتخاب برای این مناسبت است. از نظر جنس پارچه، شاید بتوان گفت بنا بر آب و هوای گرم این فصل؛ شانتون و پارچه های طرح دار ژاکارد و کرپ های سبک و لطیف این فصل، میتوانند بهترین گزینه برای مانتویی شیک و مجلسی در عین حال راحت باشد. پارچه های براق و لمه دار را از میان گزینه های انتخابی خود اکیداً حذف کنید چون نه مطابق با مد است و نه متناسب با سفره ی پرزرق عقد!

انتخاب پوشش و مانتو برای سفره عقد و محضر

انتخاب مانتوی متناسب و برازنده برای بی نظیر ترین روز زندگیتان را کاملاجدیبگیرید!

 

لباسی کهمتناسب اندامتان و نشانگر شخصیت و تصویری از شماباشد که دلتان میخواهد ارائه دهید و در خاطر دیگرانماندگارشوی.

بهترین کار برای داشتن مانتویی شایسته تازه عروس این است که نوع اندامتان را بشناسید و بعدآنرا بدوزیدامااز آنجایی که پیدا کردن حاضری اینگونه مانتوهای خاصکار آسانی نیست، پیشنهاد ما طراحی و دوخت آن است و یا میتوانید مانتوی ساده سفید رنگی را تهیه کرده و بر روی آن خرج کارهای آماده بدوزید و این نکته را هرگز فراموش نکنید که شکوه سفره عقد،مانتو و پوششی سنگین رامی‌طلبد!

 

منبع: سایت عروس

 

 

ارسال شده توسط: مدیر | 1612 بازدید |

يک ديدگاه بگذاريد